konyhakert

Igyekszem pozitívan hozzáállni a dolgokhoz, de néha nem megy.

Szóval van ez a beadós felület, amit folyamatában hegesztettek, és ami kicsit olyan, mintha reggel a kocsimban még a kormánynál lenne az indexkar, délután meg már az ajtón.

Van 50 termelőm, akinek van konyhakertje. Párat hívhatok vissza, hogy akkor tisztázzuk, mi van benne.

Aztán itt van ez a fóliás burgonya. Május elejéig nem lehetett jelenteni, mindent írtunk, ahogy kell, csak épp nem volt fóliás termesztés gomb. Aztán lett.

Kolléga konyhakertnek vett egy másfél hektáros darabot. A módosításban hozzám került az ügyfél, én meg szívbaj nélkül átírtam vegyes hasznosításra, mert azért másfél hektár konyhakert szerintem kicsit erős. Mekkora ott a család?

Aztán itt van ez a szálas fehérjenövények termeléshez kötött támogatása. A rendelet nem írja, a közleményt meg nem volt időm elolvasni, a tény meg az, hogy 1 ha alatt nem jár...

NVT erdős ügyfelem köti az ebet a karóhoz, hogy neki már kifizették az utolsó részletét. Mivel a rendszer felhozta, rákérdeztem a Hivatalnál. Azt válaszolták, még az utolsó kifizetést leigényelheti, mert tavaly nem tette. Jelzem a tisztelt ÜF felé, az meg tiltakozik. Ha én erőltetem, bunkó vagyok, ha nem kap pénzt és mégis várja, bunkó vagyok.

Egyik ÜF módosítani jött. Hasznosítási kódot. Aztán úgy sikerült, hogy táblanövelés lett, mondván egyszerűsítünk. Ebből az sült ki, hogy a megnövelt táblákra napi 1 % szankció jár. Aztán megoldottam szankció nélkül.

Még mindig nem vették el a kedvem az ügyfelezéstől. Itt már nem az ÜF a problémás, hanem minden más...